E-posta pazarlama, 20 yılı aşkın süredir en iyi bilinen ve en önemli çevrimiçi pazarlama araçlarından biri olmuştur.
2017 yılında toplam 225,3 milyar e-posta gönderildi ve alındı - ve trend yükseliyor.
E-posta pazarlama doğrudan pazarlamanın bir parçasıdır ve dijital mesajlarla çalışmaya dayanır. E-posta pazarlaması müşterilerin dikkatini yeni ürünlere veya hizmetlere veya tekliflere çekmek ve müşteri sadakatini güçlendirmek için kullanılır.
E-posta pazarlaması yapmanın birçok avantajı vardır:
✔ Düşük maliyetler
✔ Hedef gruplar ve müşterilerle yoğun iletişim mümkündür
✔ E-postalar düşük maliyetle ayrı ayrı özelleştirilebilir
✔ Az teknik anlayış gerekir
✔ Saniyeler içinde alıcıyla birlikte olun
✔ Üçüncü taraf sağlayıcılardan nispeten bağımsız. Kişisel müşteri verileri kolayca dışa aktarılabilir
✔ Performansın ölçülmesi kolaydır
Üç farklı e-posta türü arasında genel bir ayrım yapılır:
İşlem e-postaları
Pazarlama e-postaları
Otomatik e-postalar
Daha fazla bilgi veya posta pazarlama teklifi için lütfen bizimle iletişime geçin.